For small to medium-sized businesses, customer feedback is incredible fuel for growth. It tells you which aspects of your product or service are the most popular and what you might want to change. It gives you data points to use in your marketing (90% of our customers rate us as an 8 or higher!). Most importantly it keeps you connected to customers.
Email is the easiest way for most small businesses to collect feedback. We partnered with Mailchimp on a survey template designed specifically for small businesses to get the critical information that they need without burning customers out. The result is a super quick, simple survey that you can use again and again to keep the feedback coming in.
Like any SurveyMonkey survey template, you can edit the Mailchimp small business check in to suit your needs (adding, tweaking, or removing questions). If you’re using our Mailchimp survey, odds are that you have a Mailchimp account and want to use it to send out your customer check ins. If that’s the case, you can integrate your SurveyMonkey account with your Mailchimp account quickly and easily here.
Wir haben so viele leistungsstarke Features, die Ihnen helfen, Umfrageprojekte schnell zu starten, aber hier sind die bei neuen Benutzern beliebtesten Funktionen.
Vorkonfigurierte Designs, verschiedene Farbpaletten, benutzerdefinierte Schriftarten, Branding und vieles mehr.
Mehr zu unseren FeaturesErfassen Sie Umfragebeantwortungen per E-Mail, Website, SMS, Social Media, QR-Code, offline und mehr.
Umfragen entdeckenAutomatische Ergebnisübersichten, Filter, benutzerdefinierte Dashboards, Kreuztabellenberichte, Textanalysen und vieles mehr.
Weitere InfosLesen Sie mehr über unsere Kunden, sehen Sie sich Webinare und Ratgeber an und erfahren Sie, wie Sie in Ihrer Branche Feedback am besten erfassen.
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