You’ve got ideas.
Big ideas. About new ads, products, marketing messaging, and more. But how do you know whether you’ve got a winning concept that’ll boost sales?
We asked 500 marketing professionals how they know which of their ideas will be successful. And while the vast majority agreed that testing is important, we were surprised at how few had the time and money to consistently test.
Last year, we showed you how SurveyMonkey Audience uses surveys to test new ad concepts before launch. Since then, we’ve been hard at work perfecting our survey methodology to develop a scalable, repeatable process for creating sound concept test surveys for just about anything—including ads, images, book covers, product ideas, just to name a few.
That’s why our survey scientists have put together a comprehensive guide to help marketers and product managers use surveys to quickly test new ideas.
In this guide, we’ll show you how to use surveys to test concepts and perform market research without delaying your launch or breaking the bank.
Download our free concept testing eGuide to learn:
Mit unseren kostenlosen Vorlagen für Umfragen zur Kundenzufriedenheit sparen Sie Zeit und werden gleichzeitig mit neuen Ideen versorgt. Beschaffen Sie sich noch heute das Feedback, das Sie benötigen.
Nutzen Sie die Chancen von Feedback mit Hilfe der Online-Bewertungsformulare von SurveyMonkey. Starten Sie noch heute mit unserer Formularerstellung!
Zeigt die Auswirkungen kultureller Unterschiede auf den globalen Net Promoter® Score und beinhaltet eine kontextbezogene Analyse der generellen NPS-Daten.
Überzeugen Sie sich davon, wie Box SurveyMonkey nutzt, um eine 360-Grad-Sicht der Customer Journey zu erhalten und Feedback zentral zu erfassen.